EST ENG
Otsi:
IP Centrex Paketid Kõnekeskus Seadmed Teenused Kontakt
Kõnekeskus / Omadused /

Omadused

Kõnejaotusskeemid

  • Lineaarne- Sisenev kõne signaliseeritakse alati esimesele agendile või kui tema on kinni, siis järgmisele vabale agendile. 
  • Ringikujuline- Esimene kõne signaliseeritakse esimesele agendile, teine teisele jne 
  • Juhuslik- kõned signaliseeritakse agentidele juhuslikkuse alusel. Tagab agentide võrdse koormuse 
  • Järgmine kõne kõige kauem vaba olnud agendile 
  • Parallelne- Agentide telefonid helisevad üheaegselt. 

Ajastatud kõnejaotus

Kõnekeskuse ülevoolu kõnejaotust on väga lihtne automaatselt muuta. Selleks luuakse mitu erinevat profiili, näiteks, Tööaeg, Puhkeaeg, Lühendatud tööpäev jt. kõned saab automaatselt suunata kas õigele kõnekeskuse grupile, IVR teenusele, automaatvastajasse või kasvõi mobiiltelefonile. 


Erinevate profiilide aktiveerimiseks koostatakse lülitusgraafik. 
 

Kõnesalvestus

  • Kõikide kõnede salvestamine (kõik agendid ja grupid)
  • 7 päeva kõned nimekirjana
  • Nimekirjast helistamine (Click-2-Dial)
  • Automaatne arhiveerimine
  • Arhiivi allalaadmine 7 päeva
       

Kõnesalvestuste kommenteerimine

Kõik salvestuspaketi kasutajad saavad kõnesalvestusi kommenteerida. Kommentaarid salvestatakse MP3 faili sisse, mis teeb need arvutis Windowsi või MacOS tasemel otsitavaks, sorteeritavaks ja hallatavaks. 

Aktiivse kõne kommenteerimine, märgistamine ja andmebaasilink

Aktiivse kõne kommenteerimisakna avamiseks peab agent vajutama nupule: 
, misjärel avaneb kohe vastav aken. Klikkides linkidele 1182 või Google, on võimalik numbri kasutaja kohta teha otsing. Samuti võib ära määrata kõne tüübi, mis võimaldab hiljem kõnesid tüübi järgi sorteerida ja teha kõnetüübipõhist statistikat. Ettevõtte administraator saab Ettevõtte seadistuste menüüs muuta Kõne tüübi ja avatavate linkide parameetreid. 


Agentide dünaamiline lisamine

Uue agendi lisamine kestab vaid mõne sekundi. Ei ole vaja soetada eraldi litsentse, tarkvara ega riistvara. Agendi lisamiseks tuleb ta lisada nimekirjast. Agentide vastamisjärjekorra muutmiseks saab agente nimekirjas liigutada üles või alla.  


Teadete muutmine

Kõnekeskuse klientidele ette mängitavate automaatsete teadete muutmine on väga lihtne. Selleks ei pea minema stuudiosse, vaid teate saab sisse lugeda telefoni teel. Teate sisselugemiseks soovitame kasutada kindlasti VoIP telefoni, kuna see tagab parima võimaliku kvaliteedi. 
Teated ilmuvad nimekirja, kus on need alati kättesaadavad ja kasutatavad nii IVR, Kõnekeskuse või kutsetooni jaoks. 


Automaatsekretär IVR

IVR võib kasutada juhul, kui klientidele on vaja edastada ühesugust sõnumit, või kui agendid ei jõua kõiki kõnesid ära teenindada. 
Ühe võimalusena saab kasutada ka suunamist automaatvastajale

Telefoninumbri valimine andmebaasist

Kõnekeskuses kasutatakse tihtipeale erinevaid andmebaase. Välja helistamisel saab valida telefoninumbreid otse enimkasutatavatest Kõnekeskuse tarkvaralahendustest. 
Oleme välja töötanud spetsiaalse programmi IPDialer, mis ühildub enimkasutatavate kliendihaldusprogrammidega Windows operatsioonsüsteemides. Telefoninumbri valimiseks mistahes rakendusest tuleb see hiirega märkida ja vajutada klaviatuuril eelnevalt määratud klahvi või klahvikombinatsiooni. 


IP Centrex | Paketid | Kõnekeskus | Seadmed | Teenused | Kontakt
© Telegrupp AS, Tartu mnt 63, 10115 Tallinn, Tel: +372 6800 888, info @ gsmduo.com