EST ENG
Otsi:
IP Centrex Paketid Kõnekeskus Seadmed Teenused Kontakt
Paketid / Telia - Kõnekeskus /

Telia - Kõnekeskus

Kõnekeskuse iga agendi kuutasu lisandub Süsteemitelefoniliidese tasule. Kõnekeskuse administraator saab veebiliidese kaudu konfigureerida kõnekeskuse kõiki omadusi. Näiteks on ajutiselt suurenenud koormuse korral võimalik ise mistahes telefonisüsteemi kasutaja registreerida kõnekeskuse agendiks. See võimaldab äkiliselt suurenenud koormuse korral tagada endiselt tasemel telefoniteenindus. 

Omadused:

  • Piiramatu kõnekeskuse vastamisgruppide arv (näit: vene- ja eestikeelne grupp)
  • Kuni 10 agenti ühes grupis
  • Agendi staatused: tööl/hõivatud/kõne/vaba 
  • Agent võib korraga kuuluda mitmesse kõnekeskuse gruppi
  • Firmakohane teade, kui kõik liinid on hõivatud
  • Firmakohane kutsetoon või tervitusteade
  • Vastamisgrupi number võib olla lühinumber
  • Kõnekeskuse administraator ja agendid saavad jälgida kõikide agentide hõivatusi
  • Kõnede automaatne salvestus
  • Salvestatud kõnede allalaadimisvõimalus
  • Täiuslik agendikohane statistika
  • Kõnejaotussüsteemid: lineaarne, ringikujuline, juhuslik, paralleelne või kõige vähem koormatud
  • Agendi staatuse muutmine veebiliidese või telefoni kiirvalikunupu kaudu
  • Agendid on asukohast sõltumatud, st võivad töötada kõikjal, kus on internetiühendus.

Telia Kõnekeskuse paketti saab tellida vaid Süsteemitelefoniliidese lisateenusena!
IP Centrex | Paketid | Kõnekeskus | Seadmed | Teenused | Kontakt
© Telegrupp AS, Tartu mnt 63, 10115 Tallinn, Tel: +372 6800 888, info @ gsmduo.com