EST ENG
Otsi:
IP Centrex Paketid Kõnekeskus Seadmed Teenused Kontakt
Teenused / IVR /
IVR

Automaatsekretär IVR (Interactive Voice Response)

Automaatsekretäri seadistamise ja teenuse tekstide salvestamise saab teha iseteeninduse abil. Kiire ja lihtne veebipõhise haldus võimaldab automaatsed teavitused kiirelt kasutusele võtta  eriolukordades, näiteks, üleujutused, liinirikked, välgukahjustused, tulekahjud jne. Kuna teenus asub IPCentrex serveris Sõle tn. 25, Linx Telecomi turvalises serverimajas, siis töötab see ka siis, kui ettevõtte kontori side enam ei toimi. Näiteks tavapärase telefonikeskjaama puhul ei ole ettevõtte side pikaajaliste voolukatkestuste ja muude rikete suhtes kaitstud. 

Tavapäraselt kasutatakse automaatseid teateid kõnekeskuse valikute tegemiseks (näit. üldinfo v. hooldus) või siis töövälisel ajal teadete edastamiseks.

Seadistamine
Teenuse kasutuselevõtuks tuleb: 
  1. Salvestada klientidele ettemängitavad teated. Teadet saab salvestada iseteenindusliidese abil lauatelefoniga. 
  2. Määrata IVR telefoninumber (sellele numbrile saab kas otse helistada või siis sinna kõned suunata)
  3. Valikute tegemine

  • Suuna numbrile- Kui helistaja vajutab telefonil näiteks numbrile 2, siis suunatakse kõne automaatselt sisestatud numbrile
  • Mängi teadet- mängib ette eelnevalt salvestatud teate
  • Kõnepost- helistaja saab jätta teate, mis saadetakse vastuvõtjale e-posti aadressile. Teadet on võimalik kuulata ka iseteeninduses. 
  • Tagasihelistamine- tagasihelistamispalve korral saadetakse helistaja number (kui numbrinäit on lubatud) vastuvõtja e-posti aadressile
  • Salvesta kood- salvestab kliendi poolt sisestatud koodi andmebaasi.  
IP Centrex | Paketid | Kõnekeskus | Seadmed | Teenused | Kontakt
© Telegrupp AS, Tartu mnt 63, 10115 Tallinn, Tel: +372 6800 888, info @ gsmduo.com